La ce benzinarie NU vrei sa alimentezi in luna Februarie

luni, 17 ianuarie 2011

Cam asta am gasit astazi (luni 17 ianuarie 2010) prin benzinariile din Romania

Sursa : telefonul meu mobil
Rompetrol Expres Sanmartin
OMV Miercurea Ciuc

OMV Sfantu Gheorghe
Rompetrol Baile Tusnad

Luk Oil Sfantu Gheorghe
OMV Sfantu Gheorghe


Rompetrol Sfantu Gheorghe
Luk Oil Chichis (langa Brasov)


Luk Oil Brasov
OMV Brasov (spre Predeal)


Petrom Brasov
OMV Predeal
Rompetrol Brasov
Luk Oil Azuga


Petrom Timis

OMV

2 comentarii:

  1. nici una din bucuresti ... nu ma mira.. oricum daca nu se alimenteaza o luna ii afectam ..o zi nu conteaza.. pentru ca nu alimentezi azi dar alimentezi maine dublu ..cam asa se pune problema

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am mai apucat sa fac poze din bucuresti ca am ramas fara baterie la telefon, oricum de la Miercurea - Ciuc mi-a venit ideea si le-am luat la rand. facute din mers nu au iesit prea bune. in fine imaginile sint concludente.

    RăspundețiȘtergere